Powered by Smartsupp

Často kladené dotazy

Často kladené otázky (FAQ)

Vše, co potřebujete vědět o nákupu v naší drogerii.

Při nákupu...

Jak mám nakoupit?

Nakupování v eshopu Drogerie ZDE je velmi jednoduché. Zboží, které je skladem nebo na cestě k nám na centrální sklad, je možné ihned vložit do košíku a postupovat dle kroků v košíku k dopravě, platbě a vyplnění doručovacích údajů. Pokud byste měli k nákupu jakýkoliv dotaz, a to vč. dotazů na produkty, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku, email nebo online podporu na chatu. Naši kolegové ze zákaznické linky jsou proškoleni a našemu sortimentu drogerie opravdu rozumí.

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Pokud máte slevový kód, uplatníte ho v košíku. V přehledu objednávky uvidíte políčko "Slevové kupony", kde kliknete na "+" a vložíte Váš kód. Sleva se ihned uplatní. Na podrobný návod s videem se můžete podívat zde. Věrnostní poukazy získávají registrovaní zákazníci, kteří odebírají náš newsletter.

Je možný osobní odběr zboží?

Ano, osobní odběr je možný v naší prodejně Drogerie ZDE na adrese Kladenská 6, Hostouň u Prahy. Jakmile bude zboží připraveno, obdržíte e-mail. Můžete také využít výdejní místa Zásilkovny, One (bývalé WE|DO) nebo DPD. Na místě přijímáme hotovost i platební karty.

Kdy mohu očekávat objednané zboží?

Objednávky přijaté do 12:00 expedujeme ještě tentýž den za předpokladu, že jste objednali jen zboží, které máme v danou chvíli skladem a připravené k expedici. Průměrná doba dodání je 1-3 pracovní dny. Pokud jste objednali i zboží, které má v dostupnosti informaci "Odesíláme DATUM" tak bude jeho odeslání v den, který je uvedený u produktu. Odeslání celé objednávky se řídí nejpozdějším datem u produktu, který jste zakoupili. Naši dodavatalé nám zboží vozí každý pracovní den. Zdržení může nastat v předvánočním období, o čemž vždy informujeme.

Něco se nepovedlo...

Co mám dělat, pokud je zásilka poškozená?

Pokud je Vaše zásilka poškozená, pořiďte prosím fotodokumentaci a napište nám na e-mail, co se stalo. Můžete využít našeho reklamačního asistenta. O vše ostatní se postaráme a budeme se snažit vám maximálně vyjít vstříc.

Co dělat, když v objednávce chybí zboží?

Nejprve prosím pečlivě zkontrolujte celý obsah balíku včetně výplňového materiálu. Pokud zboží stále chybí, neváhejte se na nás obrátit. I přes náš kontrolní systém se může stát chyba a my vše dáme do pořádku.

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, obvykle do několika pracovních dní, pokud máme všechny potřebné podklady (popis problému, fotky, číslo objednávky atd.).

Objednávka je odeslána, ale...

Chci změnit doručovací adresu

Adresu lze změnit, dokud je zásilka na našem skladě. Napište nám e-mail na zakaznici@drogeriezde.cz. Později je nutné provést změnu přes zákaznické centrum přepravce. Pokud si nevíte rady, pomůžeme Vám.

Chci objednávku změnit nebo zrušit

Změnu nebo zrušení je možné provést co nejdříve po vytvoření objednávky. Napište nám e-mail s požadovanou změnou nebo odpovězte na rekapitulaci objednávky se slovem "STORNOVAT". Jakmile je objednávka předána přepravci, změny již bohužel nejsou možné.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky

Pokud Vám potvrzení nedorazilo do 30 minut, zkontrolujte prosím všechny složky vaší e-mailové schránky (včetně spamu a hromadné pošty). Pokud ho nenajdete, kontaktujte nás, pravděpodobně máte v e-mailové adrese překlep.

Musím se pro nákup registrovat?

Nemusíte. Pokud se však registrujete, získáte řadu výhod, jako jsou speciální cenové akce a přednostní informace o novinkách. Při nákupu bez registrace musíte pokaždé vyplňovat všechny doručovací údaje.

Lze nakupovat na fakturu?

Ano, pro firmy je faktura vystavena automaticky. Nákup na fakturu se splatností je možný po schválení. Veřejné a neziskové instituce (školy, úřady) mají tuto možnost ihned po registraci. Ostatní firmy musí požádat o schválení na e-mailu velkoobchod@drogeriezde.cz.

Jak zjistím dostupnost produktu?

Informaci o dostupnosti najdete přímo u produktu. "Odesíláme + Datum" znamená, že zboží je na cestě k nám a zobrazuje Vám datum předpokládaného odeslání z našeho centrálního skladu k Vám. "Není skladem" zboží není u výrobce nebo dodavatele dočasně skladem. Datum odeslání z našeho skladu je orientační a bude upřesněno v emailu s potvrzením objednávky.  

Nenašli jste odpověď?

Jsme tu pro vás. Neváhejte se nám ozvat.

%s ...
%s
%image %title %code %s