Domů / FAQ
Kategorie

FAQ

1. Jak mám vložit vybrané zboží do košíku? 

Pokud jste si vybrali zboží z naší nabídky drogerie, které si chcete zakoupit, stiskněte tlačítko s ikonkou nákupního košíku s nápisem 'DO KOŠÍKU'. Produkt se Vám automaticky vloží do košíku. Pokud chcete vložit do košíku více produktů od daného zboží, stačí vyplnit požadovaný počet a následně stisknout tlačítko DO KOŠÍKU. Možnost změnit počet kusů, máte následně také v dalším kroku objednávky, případně je možné také produkt z objednávky vyřadit.

2. Jak mám přejít do košíku pro vyplnění adresy? 

Pokud jste si zboží již vybrali a vložili do košíku, je nutné kliknout v horním pravém rohu stránek na ikonku 'NÁKUPNÍ KOŠÍK'. Jakmile kliknete na tuto ikonku, tak se Vám zobrazí aktuální stav zboží, které jste si do košíku vložili. Nyní je možné si přidat či odebrat jednotlivé zboží, počty kusů apod... Pokud jste si zboží překontrolovali a máte zájem následně nakupovat v eshopu a přidávat si další zboží stiskněte na požadovanou kategorii v eshopu a pohodlně můžete dále nakupovat, předešlé zboží Vám v košíku zůstává do dokončení nákupu a odeslání objednávky. Zboží v košíku není závazně objednáno a není ani rezervováno. Pokud si přejete objednávku uskutečnit, musíte pokračovat na další krok objednávky - Adresa a fakturační údaje - Způsob dopravy - Potvrzení objednávky a odeslání. Po úspěšném odeslání objednávky Vám do Vašeho emailu přijde potvrzovací zpráva o uskutečnění nové objednávky s Vaším číslem objednávky.

3. Jaký způsob dopravy si mám vybrat? 

a) pokud si přejete dopravit zboží až k Vám domů, zvolte si způsob dopravy InTime - doručení až domů 

b) pokud si přejete zboží doručit na zásilkovnu (pouze pro zboží do váhy 5Kg) zboží bude doručeno na Vámi vybranou pobočku Zásilkovny ve Vašem městě. Jakmile bude zboží na provozovně připraveno přijde Vám SMS s heslem pro vydání. Stačí následně jen sdělit Vaše heslo pro výdej obsluze a balíček Vám bude vydán. 

c) pokud si přejete doručit zboží na Uloženku (pouze pro zboží do váhy 20Kg)  zboží bude doručeno na Vámi vybranou pobočku Uloženky ve Vašem městě. Jakmile bude zboží na provozovně připraveno přijde Vám SMS s heslem pro vydání. Stačí následně jen sdělit Vaše heslo pro výdej obsluze a balíček Vám bude vydán. 

d) doručení zdarma - pokud je Vaše objednávka nad 1200Kč budete mít doručení Vaší zásilky zdarma. Doručení zdarma je vždy zasíláno kurýrem InTime až k Vám domů. 

e) Osobní vyzvednutí na prodejně Praha - Centrální sklad. Adresa provozovny je U Větrníku 3, Praha 6, 162 00 - DrogeriezDE - Drogerie z Německa. Na prodejně je možné si zboží vyzvednout ten stejný den, pokud objednáváte zboží, které je skladem. Kamenný obchod akeptuje platby kartou a hotovost. 

4. Jaké způsoby platby si mohu  vybrat? 

a) platba převodem na účet (číslo účtu je Vám zasláno po úspěšné objednávce do emailu) Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky. Do poznámky je dobé uvádět i Vaše jméno, pokud byste se spletli ve variabilním symbolu, tak se párování platby udělá ručně. Platba převodem většinou trvá jeden až dva pracovní dny a následně je zboží ihned odesíláno. Pokud si přejete zboží odeslat rychleji je dobré nám zaslat potvrzení o platbě do našeho emailu objednavky@drogeriezde.cz (v předmětu je vhodné uvádět číslo Vaší objednávky). 

b) platba na dobírku, platíte při převzetí zboží přímo řidiči, který Vám zboží doveze. Platba je většinou v hotovosti. Před doručením Vám řidič posílá SMS s číslem balíku, částkou doběrečného a orientačním časovým rozmezím, kdy bude balík doručovat. Platbu dobírky kartou je nutné vždy případně ověřit s řidičem předem. 

c) platba kartou online, pokud zvolíte tuto možnost budete po odeslání objednávky přesměrováni na zabezpečenou platební bránu poskytovatele platebních služeb ComGate a.s. Po úspěšné platbě kartou Vám přijde potvrzující email s tím, že platba proběhla v pořádku a my ihned budeme zboží expedovat k Vám. Pokud je platba neúspěsná, tak máte možnost si zvolit jiný způsob platby (dobírka nebo převodem). 

d) online bankovní převod, tato služba je alternativou k online platbě kartou. Pokud nemáte platební kartu pro online platby, tak je možné použít online platbu převodem, kdy jste přesměrováni do Vaší banky a zadáte si 'rychlý bankovní převod'. My zpravidla platbu přijmeme do několika minut po jejím odesláni a zboží ihned expedujeme k Vám. 

5. Mohu si objednat zboží z Vaší drogerie, když je u něj napsáno 'NA OBJEDNÁVKU' ? 

Ano, zboží si objednat můžete, pokud však kolegové v expedici zásilek usoudí, že byste na zboží čekali déle nežli 5 pracovních dní, tak Vás budou neprodleně informovat do Vašeho emailu a nabídnou Vám alternativní zboží, nebo Vám zboží na objednávku odstraní, aby mohli Vaši objednávku expedovat k Vám. 

6. Proč bych se měl/a registrovat na eshopu www.DrogeriezDE.cz ?

Registrace je dobrá v tom, že máte rychlý a jednoduchý přehled o Vašich objednávkách. Pokud je Vaše registrace aktivní (potvrzený email) tak již nemusíte vyplňovat dodací údaje, vše máte již předvyplněno. Výhodou registrace je také to, že jednou za čas Vám přijdou do emailu slevové poukazy na nákup se slevou! 

7. Nejde se mi přihlásit, nebo jsem zapomněl/a přihlašovací heslo. 

V tomto případě doporučujeme kliknout na políčko ZAPOMENUTÉ HESLO a na email Vám během pár minut přijde email pro resetování hesla. Nové heslo si pak zapamatujte nebo si ho někam uložte. Reset hesla je možné provádět jen 1x za 24hodin. Pokud by Vám ani tento návod nepomohl, prosím obraťte se na naši zákaznickou podporu. 

8. Objednal/a jsem balík a nepřišel mi ani do 5 pracovních dní, co s tím? 

Pokud máte potvrzenou objenávku a balík Vám nepřišel, může to být z důvodu, že jste si objednal/a zboží, které je na objednávku do několika pracovních dní. Pokud jste si objednal/a zboží, které je skladem a balík Vám nepřišel, může být problém na straně přepravce. V tomto případě je vhodné kontaktovat přepravce (intime, zásilkovna, uloženka). Pokud jsme zjistili my, že je problém s balíčkem pro Vás, tak Vám zašleme v SMS informaci :)

9. Chtěl/a bych slevový poukaz na německou drogerii, jak to mám udělat? 

Pokud máte zájem o slevový poukaz, doporučili bychom Vám se nejprve zaregistrovat na http://www.drogeriezde.cz a následně Vám v nejbližší akci přijde slevový poukaz, akční nabídka na drogerii nebo jiná forma odměny na Vaše nákupy na našem internetovém obchodu s drogerií.