Powered by Smartsupp

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Něco se pokazilo? Dodaný produkt se vám nelíbí, je poškozený, nebo nefunguje jak má? Pak je na místě zvážit reklamaci, nebo vrácení.

Ilustrační obrázek reklamace

Vracím celou objednávku

Vrátit celou objednávku můžete do 14 dní od jejího převzetí, a to bez udání důvodu. Zboží však musí být neotevřené a v původním stavu.

Jak na to?

  1. Kontaktujte naši zákaznickou podporu (ideálně e-mailem) s číslem Vaší objednávky a fotodokumentací.
  2. Počkejte na naše vyjádření. Jakmile nám napíšete, reklamace je v procesu a termín nepropásnete.
  3. Pokud zboží vytéká, informujte nás a zpět ho neposílejte. Domluvíme se na individuálním postupu. V ostatních případech zboží pečlivě zabalte.
  4. Domluvte se s naší podporou na nejlepším způsobu zaslání. U poškozených zásilek umíme zařídit výměnnou zásilku (kurýr přiveze nové a odveze staré).
  5. Doručovací adresa pro vrácené zboží je vždy: DrogerieZDE, Kladenská 6, Hostouň u Prahy
Ilustrační obrázek reklamace

Vracím jen část objednávky

Není problém! Ať už se zboží poškodilo při přepravě, nebo máte jiný důvod, vrácení části objednávky vyřídíme rychle a bez starostí.

Jak na to?

  1. Kontaktujte naši zákaznickou podporu (ideálně e-mailem) s číslem Vaší objednávky a fotodokumentací.
  2. Počkejte na naše vyjádření a potvrzení. Jakmile nám napíšete, reklamace je v procesu.
  3. Naše podpora se s Vámi domluví na přesném postupu. Pokud produkt vytéká, předem nás informujte pro individuální řešení.
  4. Domluvte se s námi na nejlepším způsobu zaslání. U poškozených balíčků často využíváme výměnnou zásilku.
  5. Doručovací adresa pro vrácené zboží je vždy: DrogerieZDE, Kladenská 6, Hostouň u Prahy

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde (PDF).

%s ...
%s
%image %title %code %s